Witam, potrzebuję odpowiedzi czy warto kupić Octę I combi 2002r 90 KM wersja ICE 285 000 przebiegu, serwisowana do tej pory, co 15 tyś km w serwisie na wymianie olleju i płynów , świeżo po wymianie rozrządu, po prostu wszystko w serwisie i wszystko na czas
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...
Bojan, wiesz , na odległość to trudno coś stwierdzić , jak masz fotki to wrzuć.
Na przebieg nie patrz , tylko sprawdz w jakiej kondycji jest silnik a szczególnie turbosprężarka , jak by nie patrzeć to już 3 rozrząd. Tak w skrócie.
Jak masz więcej pytań to służę
Bojan, i jeśli pytasz czy warto to rzuć jakąś cenę bo ma ona zawsze znaczenie
285kkm to nie pierwsza młodość ale na pewno nie jest to koniec silnika 1.9TDI (bo zakładam że to TDI bo chyba innych 90KM nie było )
do tego jeżeli latana w trasach - a z takim przebiegiem to trudno inaczej i nie bita to w dobrej cenie może być godna uwagi jak najbardziej - tym bardziej jeśli piszesz że serwisowana na pewno
[ Dodano: Sro 14 Lut, 07 23:58 ]
nie mam jeszcze zdjęć, niby latala na trasy, tak jak kolega mówił wymieniony jest 3 rozrząd, aha coś jest niby nie tak z czujnikiem wycieraczek bo nie zawsze się wyłączają na czas
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...
proponowałbym ostrożne podejscie do auta z takim przelotem, oczywiscie nie mowie, ze nie, ale IMHO jest to przebieg, przy którym właściwie wszystko ma juz prawo się sypnąć (zwłaszcza jak nie jest sie pierwszym wlascicielem nie mozna byc niczego pewnym), wiec ogolnie starałym sie zwrócić "szczegolną uwagę" na wszystko i byc przygotowanym na to, ze w najblizszym czasie samochod moze wymagac jednak jakiegos wkladu finansowego - jezeli cena dobra to nie jest taki problem.
a w pierwszym rzedzie - czy nie była bita IMO :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
gdyby ktoś był tak miły i chciał dać kilka wskazówek na co zwrócić szczególną uwagę przed zakupem to czekam gg8766821 :roll:
Sprawdzić przede wszystkim uwagę na zachowanie silnika, czy ładnie gra - równomierna praca po rozgrzaniu, sprawdzić czy turbina wytrzymuje zapięcie na max obrotach od I do III biegu. Przebieg faktycznie duży, ale to nie musi oznaczać, że auto będzie złe. Jeśli była okresowo diagnozowana w ASO nie powinno być źle. Sprawdź także wszystko co wiąże się z zawieszeniem (bynajmniej to co możesz wizualnie) - drążki, gumy stabilizatora, amorki, odbojniki tyłu, guma przegubów (czy nie pęknięta), czy nie ma luzów na przekładni - może pozwolą zdjąć gumy i sprawdzić czy listwa nie ma nieszczelności.
Niech zdejmą osłonę i sprawdź stan miski olejowej czy nie było jakiegoś spotkania bliskiego stopnia. Jeśli serwisowana w jednym i tym samym ASO to możesz poprosić o wydruki z historii zleceń - wszystko wtedy będzie jasne.
Cena jak za ten rocznik i za wersję ICE bardzo kusząca.
Trzymam kciuki.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
hehe przepieg prawie trzy razy wiekszy niz moj z tego samego roku :P
ale skoro smiagal nia brat szefa aso skody to podejzewam ze podczas przegladow autko bylo cackane jak niemowlak w koncu rodzine traktuje sie inaczej
wiec ja zrobil bym tak, pojechal na diagnoze do jetronica niech sprawdza wszystko
i niech jakis blachaz (dobry) ja obejzy jesli te dwa sprawdzenia wypadna pomyslnie to bierz i ciesz sie jazda bo zywotnosc tych silnikow jest wielka 8)
chcę zrobić tak, że podjadę sobie do konkurencyjnego serwisu VW albo Audi, nich mi tam sprawdzą wszystko co się da, a i mam jeszcze jedno pytanko ile kosztuje w serwisie wymiana oleju i filtrów oczywiście oraz wymiana rozrządu, bo ona ma niby 285kkm przy 250kkm był wymienony rozrząd ale przezorny zawsze ubezpieczony 8)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...
Bojan, we wroclawiu na grunwaldzkiej koszt wymiany rozrzadu to 800zl (nie wiem czy z pompa wody)
wymiana oleju to koszt okolo 60-70zl + olej
ale na twoim miejscu podjechal bym jednak do JETRONIC'a
tam zrobisz to samo a bedziesz mial pewnosc ze dobrze (bo np w ASO nie ustawiaja konta wtrysku :shock: )
przy 90 tys na częsciach serwisu i ich robocie wyszło mi koło 2000zł , wszystko zależy czy przywieziesz swój olej czy cos
Ziomal gdzie Ty przeglądy robisz? :shock: :shock:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Pewnie w jedynym ASO jakie mamy w naszej dziurze. Pieprzony monopolista (ASO).
Nie macie innej alternatywy? Nawet przejechać 150km dalej dla kilkuset złotych oszczędności i tak chyba jest bardziej opłacalne niż dawać się zdzierać jakiemuś łobuzowi, prawda?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Pewnie w jedynym ASO jakie mamy w naszej dziurze. Pieprzony monopolista (ASO).
Ojciec nie wierzył mi że się powinno wymienic pompe wody przy rozrządzie do póki nie powiedzieli mu w serwisie ( miłe zaskoczenie) .
splawik, wiesz to wszystko dla 1 pieczątki walonej :?
Zamieszczone przez ===Tomy===
Nie macie innej alternatywy? Nawet przejechać 150km dalej dla kilkuset złotych oszczędności i tak chyba jest bardziej opłacalne niż dawać się zdzierać jakiemuś łobuzowi, prawda?
A znasz jakiś dobry serwis Skody ? :diabelski_usmiech Po za tym nie ja wydaję kase .Jadąc gdzieś dalej masz prawie cały dzień zmarnowany a Ojciec nie może zostac bez samochodu , :wink:
Komentarz